Kedves Közönségünk!

2020. március 12-i kezdettel bizonytalan időre bezártak a magyarországi színházak.
A folytatásról még semmi nem tudható.

Hírül adjuk majd, ha újra mozgásba lendül valami. Reméljük, hogy ez csak pár hét - de tényleg nem lehet tudni. Hónapokig is tarthat.

Mi, a KEKSZ Bt körül tevékenykedő művészek valamennyien szabadúszók vagyunk, nincs semmi ráhatásunk arra, hogy melyik színház milyen döntéseket hoz az érintett előadásokkal kapcsolatban - végleg törli, később megtartja, vagy mással pótolja őket.

Annyi bizonyos, hogy amíg nem játszunk, addig nekünk, akik ezen a területen dolgozunk - semmilyen bevételünk nincs. Nem nyavalyogni szeretnénk, és tudjuk, hogy van nálunk rosszabbul járó polgártársunk is, mégis hirtelen, mindössze néhány óra alatt kikerültünk a hidegre, ezredmagunkkal, színészekkel, énekesekkel, zenészekkel, háttérdolgozókkal együtt.

Arra kérjük nézőinket, hogy (hacsak nem szájuktól vonják el a falatot) ne váltsák vissza az elmaradt előadások jegyeit, amíg a vészhelyzet tart, és az esetleges pótlások időpontjairól nem lehet tudni semmit.

Megértésüket köszönjük, vigyázzanak magukra és főleg egymásra.





Sztojanov Georgi

1985-ben születtem Dobricsban,Bulgáriában. Szüleim egyetemre jöttek Magyarországra 1988-ban.
Zenei pályámat a Magyar Rádió Gyermekkarában kezdtem. Állítólag Beethoven Prométheusz nyitánya volt a kedvenc darabom (hál’isten, erre már nem nagyon emlékszem) egészen addig, amíg Eötvös Péter Atlantisz című darabjában nem tanultam meg én is póttagként a gyermek szólista szerepét. Akkor döntöttem el, hogy zeneszerző leszek.
Talán a Beethoven darabban is az tetszett, hogy rendkívül jól lehetett rá asszociálni, Prométheusz egész történetét beleképzelhettem a zenébe, még a klasszikus stílus elemein túl is. Eötvös ehhez képest egy olyan addig soha nem hallott, az emberre fizikailag ható LÉTÁLLAPOTMÓDOSÍTÓ élményt nyújtott, ami teljesen sokkolt. Rájöttem, én is ezt akarom: belenyúlni az ember mostani valójába, megmutatni egy másik létállapotot, teljesen tudatosan utaztatni mind értelmi, mind érzelmi, de leginkább lelki síkon.
Az út adott volt: Bartók konzi Fekete Győr István irányítása alatt zeneszerzés szakon 2000-től 2004-ig, közben 3. hely az Országos Zeneszerzés versenyen, felvétel az Angelica leánykarral a Japán Császárné versére készült kórusművemmel.
Majd következett a Zeneakadémia, ahol jelenleg végzős hallgató vagyok Orbán Györgynél. Itt is 3. hely az Országos Zeneszerzés versenyen, hat bemutató az Ifjúsági Kortárs Zenei Esteken, kettő a Making New Waves fesztiválon a Trafóban, több diplomázó karnagy diplomahangversenye a Zeneakadémia nagytermében és még sorolhatnám.
Olyan művészek adták már elő darabjaimat, mint a világhírű Amadinda ütős együttes, Herczku Ági, Bodrogi Éva, Koltai Kata, Győri Noémi, Rohmann Ditta, Banda Ádám, Chris Orton, a holland MAE ensemble és a szintén holland 'de ereprijs' együttes.
Több mint 50 darabot írtam csak az utóbbi öt évben, rengeteg stílust, apparátust, szöveget, zenetípust próbáltam ki, mégis messze van még, hogy a fent vázolt zeneszerzői céljaimat kis részben is akár megvalósíthassam. Türelem.
Az új vokális lehetőségek kihasználása különösen érdekel. Rengeteget éneklek jó magam is.
A jövőben ez a jelentős tapasztalat nagyon a hasznomra lesz. LÉTÁLLAPOTMÓDOSÍTANI.
Diplomakoncertemre szeretettel várok mindenkit, ahol kis ízelítőt kaphatnak eddigi legnagyobb próbálkozásaimból: április 26. vasárnap, este hét vagy fél nyolc, Zeneakadémia.
Megosztás: